czwartek, 20 sierpnia 2015

Drugie urodziny ! Jeeeej :) Podsumowanie

Witajcie :)
Jak już pewnie niektórzy się zorientowali a jeśli ktoś się nie zorientował to teraz go uświadomię :) Dzisiaj...tak właśnie dzisiaj......nie jutro.....nie wczoraj......dzisiaj mija dokładnie 2 lata...odkąd założyłam bloga pasja kabaretu :) Urodziny to czas podsumowań (przynajmniej dla mnie) stąd ten post :) W tym poście chciałabym podsumować to co się działo przez ostatni rok i co chciałabym żeby się zadziało do 3 urodzin pasji kabaretu :)

*Ten rok był trudny. Zarówno dla mnie jak i dla Was. Dla Was bo nie wiedzieliście za dużo co się u mnie dzieje i nie mieliście co czytać, a dla mnie bo nie miałam czasu na uzupełnianie na bieżąco bloga. W tym roku kończyłam gimnazjum i miałam egzaminy gimnazjalne. Aby dostać się do wymarzonego liceum musiałam bardzo się na nich skupić, ale udało mi się je napisać bardzo dobrze :) Ukończyłam gimnazjum z tytułem Najlepszego Absolwenta roku 2014/2015 :) Długo walczyłam o tą nagrodę, do ostatniej chwili, ale udało się :) Teraz trofeum mojej pracy stoi na półce i się kurzy :D Potem wiadomo - rekrutacja do szkoły średniej :) Na szczęście mam już to za sobą :) Za 2 tygodnie idę do nowej szkoły i zobaczymy co nowego mi ona przyniesie :) Na pewno mnóstwo nauki, ale wracając do tematu. Nie wiem jak będzie wyglądał blog w czasie roku szkolnego, ponieważ oprócz szkoły wracam na parkiet taneczny a co za tym idzie - treningi. Obiecuję, że postaram się jak najczęściej tu zaglądać. Wiem, że się powtarzam ale mam nadzieję, że uda mi się dotrzymać obietnicy :)

* Przez to zaniedbanie bloga straciłam nieco czytelników. Mam nadzieję, że uda mi się znów zachęcić Was do czytania moich przemyśleń.

* W czasie ostatniego roku podjęłam współpracę z Anią - miłośniczką kabaretów. Ta współpraca miała na celu ratowanie bloga przed zawieszeniem jego działalności całkowicie. Staramy się działać razem. Co będzie dalej? Czas pokaże

* Od niedawna Pasja Kabaretu istnieje również na youtubie. Możecie na nim zobaczyć recenzję kabaretowych książek i festiwali :) Skąd ten pomysł? O tym możecie poczytać post poniżej:)

* Od niedawna blog ma nowy adres internetowy. Przeniosłam bloga na inną platformę. Czytelnicy, którzy widzieli bloga na poprzedniej platformie wiedzą, że był problem m.in z dodawaniem komentarzy. Było także kilka usterek i pewnych problemów technicznych, co skłoniło mnie do zmiany platformy. Bardzo się cieszę z tego, że to zrobiłam, ponieważ blog może wyglądać dokładnie tak jak sobie wymyślę :) Jest dużo więcej możliwości, dzięki czemu blog wygląda bardziej korzystnie :)

* Liczę na to, że w czasie następnego roku szkolnego będę rozwijała  bloga oraz kanał na youtubie :) Że dalej będziemy z Anią działać i zachęcać Was do czytania kabaretowych przemyśleń :)

No...to chyba tyle w temacie :) Mam nadzieję, że następny rok będzie lepszy niż ten ostatni :) Ja idę wypić za Wasze i swoje zdrowie (wody oczywiście :) ) No cóż...to wszystkiego najlepszego sobie i Ani, ale również i Wam. To też święto moich czytelników :) Zdrowie! :)

Aleksandra :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz