czwartek, 13 sierpnia 2015

Kanał na youtubie - moja nowa forma wypowiedzi

Witoooojcie :) Jestem na Kaszubach stąd to przywitanie ;)

O mamo jak długo mnie tu nie było. Pewnie zauważyliście ;) Ale w końcu wróciłam do pisania :) Trochę mi zajęło, aby się zebrać w sobie, żeby znów tutaj wrócić, ale udało się  :)
Dzisiaj postanowiłam opisać temat, który w ostatnim czasie jest dość aktualny przynajmniej dla Pasji Kabaretu. A mianowicie - youtube
Jak pewnie zauważyliście niedawno założyłam kanał na youtubie z kabaretowymi recenzjami. Ktoś mógłby mnie zapytać - po co to zrobiłam? W kilku zdaniach postaram się przybliżyć Wam swoją idee :)
1. Kanał na youtubie założyłam dlatego, że nie spotkałam się jeszcze z kanałem o takiej tematyce. Jest mnóstwo kanałów rozrywkowych, o makijażach. o ubraniach. dla majsterkowiczów ale nie ma nic dla pasjonatów kabaretów takich jak ja :) Postanowiłam więc założyć własny kanał, gdzie sama będę mogła oceniać i dzielić się z widzami swoimi przemyśleniami :) Dzięki temu inny kabaretowcy będą mieli dostęp do recenzji m.in kabaretowych książek. Krytyków jest wielu, od różnych dziedzin ale kabaretowy jest tylko jeden -JA :)
2. Wiem jak wyglądają współczesne realia. Nie każdemu chce się czytać . Ktoś sobie pomyśli - "O Jezuuu ale ona się rozpisała". Dużo łatwiej obejrzeć filmik na youtubie niż siedzieć i czytać moje, długie wypociny. Oczywiście nie rezygnuję z dalszego pisania tekstów, bo wiadomo nie każdy chce oglądać moją twarz w internecie i woli poczytać niż oglądać (są też tacy ludzie) ;) Ale i tak większość wybierze filmik niż artykuł. Na końcu każdego filmiku i pod filmikiem jest przekierowanie na samego bloga. W ten sposób mogę dotrzeć do większej ilości widzów. W szczególności do tych młodych widzów. Dzięki temu rozpowszechniam fantastyczną sztukę jaką jest kabaret i zachęcać innych do wkroczenia w ten świat :)
3. Sztuka montażu nie jest mi obca. Wszystko zaczęło się od prezentacji multimedialnych a potem przeszło na film. Wielokrotnie zdobywałam nagrody na swoją multimedialną twórczość. Czasami dużo łatwiej mi usiąść przed kamerą i nakręcić 10 minutowy filmik a potem go zmontować i wrzucić na kanał. Z tego względu, że czasami jest tak, że mam dużo do powiedzenia na jakiś tam temat i zanim coś napiszę to myśl już mi ucieknie. A filmik - mogę go nagrać nawet chaotycznie, ale dzięki sztuce montażu mogę to sobie poukładać tak, żeby to wyglądało jak najlepiej i jak najciekawiej :) Ale z kolei, gdy wpadnie mi jakaś myśl to do filmiku już tego nie dodam a tekst zawsze mogę poprawić :) Są tego i plusy i minusy :)

Ale żeby nie zostawiać bloga rozdzieliłam role
*blog - przemyślenia, teksty itp.
*kanał na youtubie - recenzje (czasami będą się pojawiały przemyślenia i inne formy;) )

4. Jest to coś nowego. Nigdy jeszcze nie zdarzyło mi się usiąść przed kamerą i gadać to co myślę. Jest to dla mnie wyzwanie, a ja lubię wyzwania. Chciałam się sprawdzić czy się do tego nadaję. Jak widzę są osoby, którym spodobał się mój kanał co bardzo mnie cieszy :) Gorzej jak zacznę być rozpoznawalna :D to niektórzy będą przechodzić na drugą stronę ulicy :D nie no, myślę, że aż tak źle nie będzie ;)

To tyle tak w skrócie :) Ja się bardzo cieszę, że projekt z kanałem wypalił i mam nadzieję, że uda mi się go utrzymać . Teraz się jeszcze nie martwię tylko, że od września idę do nowej szkoły i będę miała sporo nauki i zajęć pozaszkolnych, ale mam nadzieję, że utrzymam się :)

Jeszcze raz bardzo Was przepraszam, że tak długo mnie nie było, ale ciężko zebrać się po tak długiej przerwie do pisania, ale jestem teraz nad morzem i ten jod nieco mnie zmotywował :D

Pytanie dla Was : Co wolicie ? Czytać moje wpisy czy oglądać filmiki na youtubie? Odpowiedzi piszcie w komentarzach lub na emaila : pasjakabaretu@wp.pl

Jeśli ktoś nie widział mojego kanału na youtubie to macie tutaj link :  https://www.youtube.com/channel/UCXI2FC8hxkTzhcfxsNwJYmw

Miłego dnia 
Aleksandra :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz