niedziela, 1 marca 2015

fan a miłośnik kabaretu

Witajcie
Przepraszam, że mnie chwilkę nie było. Ludzie mnie pytają czy jestem fanem kabaretu ja mówię nie! Ja jestem miłośnikiem, a to jest różnica. Ostatnio moja mama zapytała mnie jaka jest różnica między fanem a miłośnikiem. Wyjaśnię to tak jak rozumiem. Rodzaj fanów/miłośników.
Fan normalny – osoba , która lubi jakiś kabaret, co nieco o nim wie, lubi go oglądać itp. Stara się chodzić na występy kabaretowe. Czasem ogląda kabarety i festiwale kabaretowe w telewizji.
Psychofan – to połączenie fana normalnego i fana stopnia wyższego. Psychofan to osoba, która po za swoim idolem nie widzi wgl świata. Jest gotowa zrobić wszystko aby móc dostać się do idola. Gdy widzi swojego idola  wpada z euforię, piszczy, wrzeszczy jest nakręcony/na. W jeżdżeniu w miarę często na występy nie ma nic złego. Ale gdy ktoś jeździ za kabaretem na każdy dosłownie występ (nawet na drugim końcu kraju) to już jest prześladowanie. To osoba, która zasypuję idoli prezentami, prezencikami. Wiadomo kabareciarze lubią prezenty od fanów ale bez przesady w końcu staje się to męczące.
Miłośnik początkujący – osoba, która wie o kabaretach przynajmniej podstawowe informacje o różnych kabaretach (zna przynajmniej członków ). Stara się być zawsze przygotowana do występu. Stara się rozmawiać z kabareciarzami. Ogląda większość festiwali w telewizji.
Miłośnik zaawansowany – człowiek wiedzący więcej niż podstawowe informacje o różnych kabaretach. Zna większość skeczy i piosenek na pamięć.  Jest zawsze przygotowana do występu (w postaci kartki ze zdjęcie do autografu i aparatu lub inne urządzenia nagrywającego). Osoba robiąca swoje zdjęcia. Stara się uczęszczać jak najczęściej na występy kabaretowe. Zna niektórych kabareciarzy, rozmawia z nimi po występie lub przed. Poszerza swoją wiedzę na temat kabaretów. Ogląda w telewizji wszystkie letnie festiwale kabaretowe. W czasie rozmowy czasem wykorzystuję jakiś cytat kabaretowy
Miłośnik uzależniony – osoba wiedząca o kabaretach niemalże wszystko (znaczy większość :) ) zawsze przygotowana do występu. Robiąca własne zdjęcia. Jeżdżąca na każdy występ kabaretowy lub transmisje kabaretową w okolicy. Kabareciarze znają tą osobę, rozmawiają z nią itp. Zna bardzo dużo skeczy i piosenek kabaretowych. NIe wytrzyma dnia, gdy nie obejrzy przynajmniej jednego skeczu. Jest na większości festiwalach kabaretowych. Cytuję skecze i piosenki w czasie rozmowy.
Sami widzicie jaka jest różnica między fanem a miłośnikiem. Niby niewielka ale jednak jest.
Aleksandra :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz