niedziela, 1 marca 2015

Podsumowanie 2014 r. + Ostatnie pożegnanie Kabaretu Limo

Witajcie :) Pierwszy wpis od dawien dawna :)
Jejku jak dawno mnie tu nie było. Nie będę Wam wciskać kitu, który miałby tłumaczyć moją długą nieobecność. Jestem trochę za mało konsekwentna w niektórych sprawach :)
Kochani, co u Was? Jak żyjecie w nowym roku? :) Ja swój rok zaczęłam bardzo pozytywnie ponieważ 4 stycznia byłam na występie Kabaretu Hrabi, ale o tym napiszę innym razem :) Na horyzoncie już pojawiają się kolejne występy więc ten rok myślę, że będzie lepszy od tego co był :)  Ale nie zapeszam :) W tym roku mogę również być nieco mniej dostępna ponieważ piszę egzaminy końcowe i muszę się przygotować. Postaram się jednak jak najczęściej tu pojawiać. Wszelkie nowości znajdziecie na facebook’owym fan pagu (link poniżej):
facebook :Najlepszy blog o kabaretach – pasja kabaretu
W zakładce fotki możecie znaleźć moje zdjęcie z Kabaretem Hrabi oraz zdjęcie autografu :) (wszystko w odpowiednich kategoriach) :) Na facebook’u jest również fotorelacja z całego spektaklu :)
Niezmiennie zapraszam Was do udostępniania i komentowania bloga. Zachęcam do odwiedzania fan pagu na facebook’u oraz profilu na portalu ask.fm na którym możecie mi zadawać różne pytania (link poniżej)
ask.fm : ask.fm/Pasjakabaretu
Jak zauważyliście szata graficzna bloga nieco się zmieniła, jednakże w najbliższym czasie nastąpią kolejne modyfikacje. Wielkich możliwości tu nie ma ale coś wymyślę :)
A teraz czas na długo wyczekiwane przemyślenia :)
10614295_716612405061414_6134812437175034440_n
7 września 1999 r. – 31 grudnia 2014 r.
Dzisiaj zajmę się tematem dość aktualnym a mianowicie koniec kariery Kabaretu Limo. Wiadomość o końcu działalność Limo krążyła od kwietnia 2014 r. Oczywiście jako bloger kabaretowy i nie ukrywam ich miłośniczka szukałam odpowiedzi na pytanie : Dlaczego?. Niestety nie miałam okazji porozmawiać z nimi w zeszłym roku. Żałuję bardzo ponieważ chciałam podziękować im za te wszystkie wspólnie spędzone lata. Dlatego powstał film dla Kabaretu Limo o Kabarecie Limo i nie tylko. Link znajdziecie na końcu wpisu :)
Tak naprawdę Kabaret Limo zostanie w moim sercu do końca. Na początku myślałam, że skoro lubię tyle kabaretów to nie będzie to aż tak bolało. Jednak zabolało. Najbardziej gdy zobaczyłam Ich ostatni program w telewizji „Kabaret Limo – The best of the best”, który miał telewizyjną premierę 1 stycznia 2015 r. Bardzo mnie to boli, chociaż podejrzewam, że są osoby, które to bardziej przeżyły ode mnie albo równie dobitnie jak ja. Jak dla mnie Kabaret Limo wciąż jest i wciąż żyje. Każdy z tych nich to wyjątkowe osoby. Oczywiście można to powiedzieć o wszystkich kabareciarzach, ale ta czwórka była bardzo dobrze dobrana. Każdy z nich to postać niezwykła. Bardzo krótko rozmawiałam z Nimi po występie w 2013 r. jednak to ciepło i sympatie jaką od nich dostałam była niesamowita :)
Tak naprawdę na scenie kabaretowej nie ma drugiego kabaretu. To kabaret kontrowersyjny i bezpośredni. Oni potrafili wyśmiać wszystko to co nas wkurzało w życiu codziennym. Wiadomo czasem jakieś potknięcie się zdarzyło, ale Oni szli dalej. Za co bardzo Ich podziwiam  :)
Widzieliście ten filmik pt. „Kabaret Limo – Tajemnica końca” ?



Co o nim sądzicie?
Ja obejrzałam go kilkanaście razy. Za każdym razem odkrywałam i odkrywam coś nowego. Za pierwszy razem, gdy obejrzałam go za pośrednictwem TVP2 nie mogłam uwierzyć własnym oczom. Łzy popłynęły mi samoistnie. Jednakże nadal nie mogę uwierzyć w to, że tego kabaretu już nie ma . Kabaret podszedł do tego bardzo profesjonalnie. Zorganizowano trasę pożegnalną. Ten film odkrywam według mnie rąbek tajemnicy rozpadu Limo. Jednak prawdziwą przyczynę znają tylko członkowie Kabaretu Limo :) Mam wielki szacunek do nich m.in za ten film. Najwidoczniej nie chcieli odejść „na smutno”. Jak to Kabaret Limo stworzył film owiany wielkim poczuciem humoru oraz tajemnicą. Bardzo się cieszę, że mogłam go zobaczyć. Sama próbowałam wyciągnąć coś co mogło by odpowiedzieć na pytanie: Dlaczego? Może nie mają już pomysłów i nie chcą ryzykować spadku formy; może chcą spróbować czegoś nowego….. Na te pytania mogą odpowiedzieć tylko Oni :)
Całe szczęście każdy dalej funkcjonuje na scenie.
  • * Ewa – w teatrze
  • * Wojtek – improwizacje, stand up
  • *Abelard – stand up, improwizacje
  • * Szymon – Mariush, improwizacje
Jednak myślę, że Kabaret Limo zostanie w sercach wielu. W moim na pewno :)
Pozdrawiam
Aleksandra :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz